Annemarie en Wim in América Latina

de spanning stijgt

Lieve familie, vrienden en collega's,

Nog precies twee weken en we stappen in het vliegtuig naar het vroegere Indo-China.

Visa geregeld, injecties ontvangen (flink geweest)en de rugzakken behandeld tegen demoessonregens. De route nog eens bekeken, weersomstandigheden ingeschat en ook nog maar eensgepeild hoe het staat met deinstabiliteitvan buurlandThailand.

We moeten nog naar de kapper, de tandarts en de apotheek om de Malariapillen te gaan ophalen. De overlevingssetjes zijn in orde, zo ook onze regencape, internationaal rijbewijs, muskietennet en wandelschoenen. Nog even de laatste aanvullingen op onze reisdagboek en we kunnen op pad.

Wij hebben er erg veel zin in! Maar als het even tegen zit willen we graag veel opbeurende mailtjes ontvangen. Als het daarentegen allemaal fantastisch gaat willen we alleen maar Oh's en Ah's zien in onze mailbox.

Via dit reisdagboek hopen we jullie een beetje mee te nemen op onze reis door Cambodja, Laos en Vietnam. We zullen proberen met enige regelmaat te verhalen hoe het ons vergaat en met foto's onze belevenissen in beeld brengen. Op de kaart kun je precies zien waar we op welk moment zijn en in het profiel kun je meer informatie lezen over onze reis en de gebieden die we aandoen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechterkolom.

Leuk dat jullie op deze manier onze reis willen meebeleven.

Hartelijke groet,

Annemarie en Wim

Henny

Ha die Wim en Annemarie,
Al bijna een jaar ben ik via de zijlijn betrokken bij jullie reis. De spanning stijgt tot ongekende hoogte ...... !
Ik ben blij voor jullie dat het bjna zover is. En heerlijk dat wij - werkpaarden - een beetje kunnen meegenieten via jullie weblog.
En .... even speciaal voor Wim: pak nu maar een Duveltje en ontspan! Je hebt je portie huiswerk voor vandaag wel weer gedaan. Geniet nog maar even van dat goddelijke drankje, want die exporteren wij vast niet naar Vietnam, Laos of Cambodja!

Mieke en Peter

Hallo lieve Vrienden..., zelfs tijdens jullie drukke voorbereidingen toch nog gedacht aan een verjaardagskaartje voor Daan en Eline..., namens hun nog heel erg bedankt. Jullie gaat in het Oosten hartstikke genieten en wij doen dan hier in het Westen. Net voor dat jullie vertrekken ga ik het gras maaien in Inor.., dat is ook al een leuk vooruitzicht. Nog veel succes met de laatste voorbereidingen. En verder verwachten wij van jullie niet dat je al die persoonlijke mailtjes gaat beantwoorden. Ga er samen lekker van genieten en we kijken uit naar het eerste reisverslag. Veel liefs van Eline, Daan, Mieke en Peter. XXX

Chris

Jongens, kom nou! Dat kan zo toch niet? Kijk nou nog eens goed naar het hoedje bovenaan de pagina. Dan naar jullie eigen hoedjes. Dat bedoel ik dus. Na aankomst direct andere kopen, ik betaal. Veel plezier daar!

Bas

Hoi Wim en Annemarie,
Zeven weken Nieuw Zeeland vond ik al lang, maar om nu vier maanden naar Indo-China te gaan ..... Is dat niet een beetje overdreven? Hahahaha!!!!!
'k Wens jullie een geweldige tijd toe en zal de reisverslagen met veel belangstelling lezen.

Laura

Jeeeeeeeeeeeeee, wat stoer!! Maak veel mooie herinneringen!

Veel liefs, Laura

Linda L

Wat gaaf deze reis zeg. Ik wil jullie heel veel plezier wensen voor jullie spannende reis! Ik ben erg benieuwd naar de hopelijk leuke verhalen over de tocht. Maak er wat moois van samen!

Liefs Linda!

caroline

zoals al eerder gezegd: Geniet samen van deze waarschijnlijk overweldigende ervaringen. Het is voor ons thuisblijvers fijn dat wij er op deze manier ook een beetje van kunnen meegenieten! veel plezier!!!

Wim

Heel veel plezier, geniet en vertel.

Rita

Wil heel graag meegenieten maar ga mijn liefste collega natuurlijk ongelofelijk missen. Geniet met z'n tweeen.

Kus, Rita.

John Akkermans

Hoi Wim en Annemarie,

Erg leuk dit digitale reisdagboek. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen.

Ontzettend veel plezier samen en. in goede gezondheid, tot in september.

Groeten John

annie

Leuk om zo mee te kunnen genieten van jullie reis.
Ik wens jullie een fantastische reis met onvergetelijke indrukken. Heel veel plezier en tot september in goede gezondheid.
Liefs Annie

Ilma

Spannend zeg! Slapen jullie nog wel? Mij komen allerlei broeierige boeken en films voor de geest als ik aan die streken denk. Maak er dus vooral een frisse reis van en wij genieten mee!

Fanny

Wat een mooie site is dit!
Die ga ik hopelijk ook nog eens nodig hebben ;)

Hee avonturiers, ik wens jullie ontzettend veel plezier en mooie ervaringen in het warme Azië.

Groet, Fanny

Jannie

Lieve Anne en Wim,

Echt super dat jullie dit gaan doen! Heerlijk samen, genieten van alles om je heen. Fijn ook dat wij aan de zijlijn via deze site mee kunnen genieten, of als nodig jullie kunnen steunen.
Weet dat jullie eventueel voor de reis of na de reis welkom zijn in Hoofddorp (15 minuten van Schiphol vandaan....!)
Een fantastische tijd toegewenst samen en tot over een paar maanden! Uiteraard eerder via jullie mooie verhalen...
Liefs en een dikke knuffel van ons xxx
Louis, Jannie, Job en Claire

Ton Golverdingen

Wat een mooie tijd komt eraan voor jullie, leuk dat we mee kunnen reizen, lijkt me een mooi avontuur waar ik zelf niet meteen aan toe kom. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Goede reis, veel plezier.

Ans

Dag Wim en Annemarie,

Geweldig dat ik mee mag genieten van jullie reis. Jullie gaan een geweldige en spannende tijd tegemoet.
Annemarie, jou ken ik nog niet maar ik heb van Wim al het een en ander gehoord. Ik hoop je te ontmoeten zodra jullie terug zijn van deze mooie reis.
Maak er een mooie tijd van.

Lieve groetjes,
Ans

Renée

Hee stelletje patsers!

Het is nu al stoer. en wat voelt het gek dat ik er niet ben om op het laatste moment voor jullie vertrek nog ff te babbelen en le-Duc'en!
Jullie brengen een leuke zwarte man voor me mee, toch?

Kus!

Louis Jongejans

Ha die Wim en Annemarie,

Super dat jullie gaan. We zullen jullie hier missen maar vast mooie verhalen te horen krijgen. Geniet van jullie welverdiende reis en take care.
groet,
Louis en Marjolein

Arie

Heel veel plezier op jullie rondreis..... Ontdek veel mooie dingen en breng mooie verhalen mee terug

Philip

Annemarie en Wim, dat "echte" hoedje staat Annemarie erg goed....

Elleke

Bij het lezen van jullie plannen komen de Aziëverhalen van zowel onze jongste dochter als haar vriend, die deels los van elkaar en deel samen in o.a. Laos en Vietnam hebben gereisd, weer boven. Jullie lopen het risico dat je nadien levenslang heimwee houdt naar dit deel van de wereld, maar dat hebben jullie er vast voor over. Superveel plezier, blijf gezond en geniet optimaal!!

Mieke

Hey lieve mensen, ik wens jullie een hele mooie en bijzondere reis toe; geniet samen van de oosterse cultuur, natuur, de bevolking en al het andere wat op jullie reis-pad komt!! Wij leven mee met jullie en gaan jullie volgen! Wees voorzichtig en tot 'ooit' in augustus. Wat een lengte van tijd...!
Een lieve groet en dikke kus.

Linda Nightingale

Hoi,

Geniet van jullie reis, ik volg het allemaal wel,

Groetjes Pete en Linda

A3

Wens jullie veel nieuwe indrukken en cultuur verrijking. Maak er iets moois van. Ben benieuwt naar jullie reisverslagen en nieuwtjes.
Groetjes,
A3 en Toos

Erlinde

Hoi Wim en Annemarie,

Het is nu bijna zover. Ik wens jullie een geweldig mooie reis toe. Geniet ervan!

Groetjes,

Erlinde

Ada

Hoi Wim en Annemarie,

nog even op de valreep: we wensen jullie een hele mooie tijd! Geniet er van en we blijven op de hoogte!

M.van Esch

Annemarie en Wim.
Mama en Papa wensen jullie een hele fijne reis toe.
Geniet maar samen. Wij zullen natuurlijk ook geregeld iets leuks met Tijn doen.We kijken geregeld op de weblog naar jullie reiservaringen in deze verre landen.
Nogmaals de beste wensen en tot over 4 maanden.
heel veel groetjes van mama en papa.

Roel, Lisa en Amber

He Annemarie en Wim,

Een hele fijne reis toegewenst uit het zonnige Megen.
Veel succes en wij volgen jullie natuurlijk op de voet.

Groeten van je Dikke broer uit Megen en de kinderen.

ad en harma

oi annemarie en wim wij wensen jullie een zeer mooi avontuur in het verre oosten. hopelijk komen jullie terug met heel veel wijsheid en cultuurkennis die je ons wil laten meebeleven.
alle goeds onderweg en geniet met beiden van dit enorme avontuuren heel veel plezier.
groetjes en kusjes van ons.

Papa en Mama

Gezie dat jullie een fijne vlucht naar Hongkong hebben gehad.De uitnodigen zijn vandaag gekomen.Ze zijn fantastisch.Nogmaals bedankt voor alle moeite.
Geniet maar samen van jullie reis.Wij volgen jullie steeds.
Heel veel groetjes en een dikke kus van
mama en papa.