Annemarie en Wim in América Latina

Transport in Indo-China

Ons herstel verloopt voorspoedig mede dankzij jullie hartverwarmende reacties. Heel erg dank daarvoor! Het was heerlijk om te lezen.

Na een dipje waarin vooral Wim heel veel pijn had zitten we nu weer in een opgaande lijn. Het moment waarop Wim stabiel genoeg is om naar huis te vliegen komt in zicht. Waarschijnlijk worden we dit weekend of anders kort daarna (hangt van de vlucht af) ontslagen.


We hebben een fantastische reis gemaakt en genieten hier in het ziekenhuis nog van na. De laatste weken die we missen zouden voornamelijk rustweken zijn geweest aan de kust. We hebben nu de tijd en de rust om een bijzondere fotoserie te plaatsen van allerlei soorten transportmiddelen die we in Vietnam, Cambodja en Laos tegenkwamen. Dat het verkeer in Indo-China heel bijzonder is wisten we al en hebben we dat nu helaas aan den lijve moeten ondervinden. Toch kunnen we genieten van al die bijzondere transportmiddelen en hopelijk nemen we jullie daar een beetje in mee.


Reacties

Reacties

Liny

Lieve Annemarie en Wim,
Ik heb bewondering voor de manier waarop jullie het onfortuinlijke einde van jullie reis weten te verwerken. Ondanks de vette pech (want anders kun je het toch niet noemen) de moed erin houden en zelfs een positieve draai eraan weten te geven.
Het optimisme straalt uit de berichten en hoewel het soms best anders gevoeld zal hebben, vind ik dat heel bemoedigend.
Ook hoe jullie ruimte hadden en maakten voor de situatie van de chauffeur; echt een hartverwarmende daad. Misschien vanzelfsprekend voor jullie, maar één die meer spreekt dan zo op het eerste gezicht lijkt.
Grote klasse!
En nu dan weer zo'n mooie fotoserie; nog wel van de transportmiddelen, terwijl je zelf net aan gort gereden bent. Ook weer typisch Wim en Annemarie: geen enkel reisverslag ontbeerde humor, maar dit tovert ook zeker weer een glimlach op mijn gezicht.
Keep the good spirit, zorg goed, herstel spoedig en hopelijk een snelle thuisvaart.
Veel liefs van Liny

Ilse Heidekamp

Beste Annemarie en Wim,

Na een vakantie jullie weblog geopend en geschrokken van het verhaal wat ik te lezen kreeg.
Gelukkig herstellen jullie goed en hebben jullie een ontzettend positieve instelling.
Jammer dat de reis zo moet eindigen voor jullie!
Veel succes met de terugreis en veel succes met herstellen!

Groetjes, Ilse

PS: Ik vond het erg leuk om al jullie verhalen te lezen!

John Akkermans

Fijn om te horen dat het weer een stuk beter gaat.

Groeten John

Tonnie Meinhardt

Fijn, dat jullie herstel goed verloopt. Maar jullie zullen nog wel wat energie moeten steken in het genezingsproces en de verwerking van de schrik. Gelukkig kijken jullie wel terug op een fantastische reis en kunnen jullie echt nagenieten.Bovendien zijn jullie zeer positief ingesteld.
Heel veel beterschap en een goede thuisreis.
Hartelijke groeten,

Tonnie

Cor en Helma

Hoi Wim en Annemarie Fijn om te horen dat jullie herstel goed verloopt,en dat jullie spoedig naar huis kunnen worden vervoerd.Het was wel schrikken na al die geweldige reisverslagen en prachtige foto"s het nieuws van jullie ongeluk te lezen.Heel jammer dat jullie reis zo moest eindigen,we wensen jullie een goede terugreis en veel beterschap toe.
Groetjes Cor,Helma,ChristaenLinda.

Gerard

Annemarie en Wim,
Wat een ellendig en rampzalig einde van jullie reis. We haden al eerder van Henny gehoord van jullie vreselijk ongeluk. We zijn blij te lezen dat het nu gelukkig wat beter gaat en hopen jullie snel weer in Den Bosch te kunnen zien. Een goede terugreis en de zeer hartelijke groeten van Gerard en Marion.

Louis Jongejans en Marjolein Klopper

Hoi Annmarie en Wim,
Wat jammer dat het zo loopt. Wat een pech! Goed dat jullie zo positief blijven. Jullie hebben tenslotte een fantastische reis achter de rug. Ik hoop dat jullie beiden snel herstellen en zal blij zijn jullie in Nederland weer te zien.
Louis en Marjolein

philip

We hebben elkaar net gesproken, dus verder even geen nieuws. Wel een reactie op de fotoserie: heel leuk en misschien goed bruikbaar voor een lessenserie geschiedenis of aardrijkskunde.

Fanny vanuit Peru

Vlak voordat Floris en ik op het vliegtuig stapten las ik jullie verhaal. Grote schok!
Wat een verhaal! Wat een ongelooflijk einde van zo´n bijzondere reis. Ik kan me al jullie emoties goed voorstellen en heb de hele ziekenhuis - vervoer ervaring helemaal meebeleefd. Ik heb Floris alles voorgelezen en we waren er echt even stil van. Blij dat het weer zo goed gaat met jullie! Ik hoop dat jullie alles goed kunnen verwerken.

Mijn ervaring hier in Peru 4 jaar geleden was lang niet zo heftig, maar ik me daardoor wel enigzins voorstellen wat jullie meemaken. Dit zal je wel heel lang bijblijven.
Misschien moeten jullie ook nog een keer terug, zoals ik nu aan het doen ben. Gemengde gevoelens om hier weer te zijn, maar het voelt goed. Het maakt de cirkel wel rond moet ik zeggen.

Zoals ze hier zeggen,

CUIDATE MUCHO!!!

Beterschap en een hele goede reis naar huis.

X Fanny & Floris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!