Annemarie en Wim in América Latina

Voorbereidingen zijn begonnen!

De vlucht is geboekt; op zondag 18 juni vliegen we naar Sao Paulo, waar onze reis door Zuid-Amerika start. Inmiddels ligt de kaart open, bladeren we door de reisboeken en hebben we onze blog weer nieuw leven ingeblazen. We zijn begonnen!

Mieke en Peter

Whauwwww, weer een prachtige reis in het verschiet! Leuk dat jullie in de voorbereiding dit al delen met ons. Met deze feestdagen ook een goed moment om te beginnen want het voorjaar zal op school ook erg druk zijn. Beste Annemarie en Wim, alvast veel succes en geniet van de voorpret! Tot snel en lieve groet.

Mieke

Yesss, het begin is gemaakt van jullie reis door Zuid-Amerika. De voorpret, voorbereidingen en er naar toe leven gaat vanaf nu groeien! Geniet hier lekker samen van, tussen de drukke bedrijven van het werkzame leven door. X

Ans

Wim en Annemarie, wat is er nu mooier en avontuurlijker om weer een prachtige reis uit te stippelen. Geweldig, een prachtig vooruitzicht, heelveel succes hiermee. Veel liefs Ans