Annemarie en Wim in América Latina

Een snelle groet

Prima vlucht met veel eten en drinken. Vooral de whiskey bij de koffie was heerlijk. Daarvan kun je vervolgens ook goed slapen. We zitten nu op het vliegveld van Hong Kong en moeten nu snel gaan boarden. We houden jullie op de hoogte!!

Veel liefs

Annemarie en Wim

philip

....whisky bij de koffie of koffie bij de whisky? Super, dat de reis voorspoedig is verlopen!

Liny

Dan zijn jullie nu inmiddels via Ho Chi Min stad doorgereisd naar het eerste overnachtingsplekje. Maar goed dat je niet in Hong Kong in een hotel hoefde, want dan zat je nu 8 dagen in quarantaine :-)
Althans, de Hollanders die daar in het Metropark Hotel zitten wel. Zo zie je maar; je hoeft niet naar Mexico om de griep te krijgen. De wereld is net een dorp.
Toen ik dit bericht hoorde op het nieuws vandaag, dacht ik meteen aan jullie, maar ook dat jullie alleen op doorreis in Hong Kong waren.
Waarschijnlijk zijn jullie in een diepe slaap op dit moment, terwijl hier de vogels hun laatste deuntjes fluiten na alweer een heerlijke lentedag.
Lekker acclimatiseren daar en tot het volgende verslag op dit weblog. Ik ben benieuwd.
Veel groeten!

Guusje

We zijn blij, dat de vlucht goed gegaan is.
Wisky: een goed vervanger voor je Duveltje.
Ons 4 maanden samen is al goed en gezellig begonnen met 'n BBQ.
Lieve groetjes,
Robin en Guusje

Louis

Hoi Wim en Annemarie,

Fijn dat de reis naar Hong Kong goed verlopen is. Hopelijk is dat met jullie doorreis ook zo. Veel reisplezier,
Louis

Papa

Hallo lieveling.Hartelijk bedankt voor je berichtje.De operatie is goed gelukt.Allleen kan ik nu geen smsje sturen want ik zie maar met een oog en de letters op de telefoon zijn te klijn.Met de computer lukt het wel.Verder is hier alles goed.Tijn komt morgen bij ons.Heel veel groetjes aan jullie beiden en een dikke kus van mama em papa.Wij volgen jullie reis steeds en zien de mooie foto's.Nogmaal een fiene ries en goese gezondheid.